Hallo iedereen,
Ik ben nu ongeveer 4 maandjes actief aan het sporten maar nu zit ik met het volgende. Ik ben 19 jaar, 1.86m en maar 63 kilo. Ik ben in 4 maanden 2 kilo aangekomen maar ik ben nogsteeds heel dun. Ik zit al sinds mijn 15de op dit gewicht en ben nooit echt aangekomen. Avondeten eet ik voor 3 personen en ik eet voor de rest van de dag niet bepaald gezond. Heel veel snacks en dergelijke dus je zou denken dat ik heel dik zou zijn, maar nee! Bij mijn sportschool hebben ze een vetpercentage weegschaal en die geeft 5,8% aan.
Ik kan letterlijk alles eten wat ik wil en ik kom geen grammetje aan! of het nou macdonalds, burger king, chips, snoep, koek het maakt allemaal niks uit. Veel mensen worden misschien jaloers maar ik vind het behoorlijk vervelend.
Nu heb ik veel tips gekregen van mensen in de sportschool en 1 daarvan was dat ik misschien een weight gainer moest nemen. Nou ben ik niet zo bekend met weight gainers en vroeg ik me af of dit echt nuttig is en welke ik dan zou moeten nemen. Op dit moment neem ik al een whey shake in de ochtend en in de avond maar merk niet veel resultaat. Ik hoop dat ik genoeg verteld heb, als er nog vragen zijn hoor ik ze graag.
Groeten,
Rik