Welkom op VoedingForum.nl

VoedingForum.nl is het forum waar je alles over voeding kan vinden. Zoek naar handige informatie, stel vragen, deel je ervaringen of kom gewoon langs om gezellig te kletsen! Om berichten te kunnen plaatsen moet je jezelf eerst registreren.

Registeren is GRATIS! en kost slechts 30 seconden of minder!

aanmelden

Bij welke sportschool ben je lid en hoe bevalt het

Deel hier je ervaringen met verschillende sportscholen.

Bij welke sportschool ben je lid en hoe bevalt het

Berichtdoor powergirl88 » 18 sep 2014, 21:28

Ik zal beginnen!

Ben lid bij SportCity en vind de sfeer redelijk goed. Het is wel een beetje aan de dure kant (42,50 per maand en je zit er een jaar aan vast), maar de faciliteiten zijn wel goed. Er zijn douches, sauna, squashbaan, café en zelfs kinderopvang (niet dat ik dat nodig heb)

Ik train vaak in de ochtend en het is dan altijd vrij rustig dus je kan lekker doen wat je wilt. Er zijn groepslessen maar die doe ik niet en de begeleiding is ook wel oke. De apparaten worden goed onderhouden en alles werkt goed. Ben nog nooit ergens anders lid geweest dus kan niet vergelijken maar heb geen negatieve punten (behalve prijs).
powergirl88
Lid
Lid

Leeftijd: 32

Re: Bij welke sportschool ben je lid en hoe bevalt het

Berichtdoor Chris » 18 sep 2014, 22:36

Ben wel eens bij een SportCity geweest en het is inderdaad vrij luxe daar. Ik ben lid bij FitForFree, lekker goedkoop, dumbells gaan tot 40 kilo (redelijk licht, maar is nog net te doen), hebben geen sauna en dergelijke maar dat interesseert me verder vrij weinig.

Belangrijkste voor mij is dat het letterlijk om de hoek is, dus dat is ideaal. In de avond is het wel vrij druk en de sfeer wordt dan ook een beetje 'drukkend'. Gelukkig train ik zelden in de avond, maar het is af en toe echt dramatisch (half uur wachten op het squatrek).

Sfeer is ook af en toe een beetje 'ongemakkelijk', veel niet-Nederlanders die arabisch lopen te praten. Nou maakt het mij verder niet uit, ben vrienden met iedereen, maar ik snap dat het wat afschrikkend kan werken voor een nieuw lid.

Over het algemeen een goede goedkope sportschool, met heel veel cardio apparaten. Ga je echt voor de hardcore 'schreeuw de longen uit je lijf tijdens je deadlift PR' sfeer kan je beter geen lid worden. Zoek je gewoon een normale sportschool waar je prima krachttraining, cardio en/of groepslessen wilt doen is het een goede optie.
Chris
VIP lid
VIP lid

Berichtdoor Marvin_B » 19 sep 2014, 10:21

Ben ook lid bij Fitforfree en het is inderdaad heel goedkoop. Het is ook super groot met cardio voornamelijk op 1ste verdieping en krachtapparaten op de 2de. Lopen ook paar grote gasten rond hier maar die zijn heel aardig en willen altijd wel helpen met oefeningen. Het is wel erg irritant dat er echt niet op huisregels word gelet. Iedereen loopt met mobieltjes door de zaal en niemand ruimt iets op dus er liggen vaak honderd dumbells en stangen op de grond. Maar mag niet klagen voor 16 euro in de maand.
Marvin_B
Nieuw lid
Nieuw lid

Leeftijd: 29

Berichtdoor YaLaBrah » 05 okt 2014, 09:31

Fit for free en Newstyle.
De 1 vind ik gezelliger, en de ander heeft dan weer dumbells t/m 50kg :)
Don't be afraid to change. You may lose something good.. but you may gain something better!
YaLaBrah
Trainer
Trainer

Leeftijd: 35

Berichtdoor Shaatje » 21 okt 2014, 14:27

Ben net lid van BasicFit geworden, tot nu toe geen klachten. Apparatuur is in orde en de mensen die er komen zijn ook wel oke. Ben nog maar een paar dagen lid dus meer kan ik er niet over zeggen maar het ziet er in ieder geval allemaal goed uit
Shaatje
Nieuw lid
Nieuw lid

Leeftijd: 39

Keer terug naar Sportscholen