Welkom op VoedingForum.nl

VoedingForum.nl is het forum waar je alles over voeding kan vinden. Zoek naar handige informatie, stel vragen, deel je ervaringen of kom gewoon langs om gezellig te kletsen! Om berichten te kunnen plaatsen moet je jezelf eerst registreren.

Registeren is GRATIS! en kost slechts 30 seconden of minder!

aanmelden

Schema voor massa

Alles over trainingsschema's kan hier geplaatst worden.

Re: Schema voor massa

Berichtdoor YaLaBrah » 23 sep 2014, 01:15

Je kan ook een 3 daagse split doen.
Dan kom je eerder weer aan dezelfde spiergroepen toe.
Naar mijn mening is dat ideaal omdat je echt geen volledige week nodig hebt om te herstellen van een training.
Daarnaast is 5 of 6 oefeningen voor borst en schouder echt niet nodig.
Zelf doe ik:
Een dag 3 borst, 3 schouder, 2 a 3 tricep.
Een dag benen en eventueel als je wil buik, ik doe meestal iets van 7 oefeningen benen.
En dan nog een dag met 5 a 6 rug oefeningen, 1 achterkant schouder en 2 bicep.

Ohja en dan 3 tot 4 setjes per oefening, meestal variërend tussen 4 en 12 reps.
Don't be afraid to change. You may lose something good.. but you may gain something better!
Avatar gebruiker
YaLaBrah
Trainer
Trainer
 
Berichten: 60
Geregistreerd: 20 jun 2014, 02:43
Leeftijd: 34

Re: Schema voor massa

Berichtdoor VreesKees » 23 sep 2014, 18:10

ok ik ga beginnen met 3 dagen kijken hoe dat gaat lopen. Ik ga op maandag, woensdag en vrijdag trainen en dan neem ik het weekend vrij. Kan ik 3x in de week buik doen na elke training dus of wordt dat teveel van het goede. Ik wil namelijk wel aankomen maar ik wil m'n buik plat houden als het ware
Avatar gebruiker
VreesKees
Nieuw lid
Nieuw lid
 
Berichten: 7
Geregistreerd: 15 sep 2014, 15:49
Leeftijd: 30
Woonplaats: Dronten

Re: Schema voor massa

Berichtdoor YaLaBrah » 24 sep 2014, 02:11

Je buik trainen heeft geen invloed op hoe plat die is.
Hij zal eerder juist dikker worden als je gespierder word terwijl je meer eet.

Je zal nooit ontkomen aan een wat vollere buik terwijl je aankomt, er zit nou eenmaal meer eten in.
Don't be afraid to change. You may lose something good.. but you may gain something better!
Avatar gebruiker
YaLaBrah
Trainer
Trainer
 
Berichten: 60
Geregistreerd: 20 jun 2014, 02:43
Leeftijd: 34

Re: Schema voor massa

Berichtdoor Badeend » 24 sep 2014, 07:22

VreesKees schreef:ok ik ga beginnen met 3 dagen kijken hoe dat gaat lopen. Ik ga op maandag, woensdag en vrijdag trainen en dan neem ik het weekend vrij. Kan ik 3x in de week buik doen na elke training dus of wordt dat teveel van het goede. Ik wil namelijk wel aankomen maar ik wil m'n buik plat houden als het ware


Kan best maar hij gaat inderdaad niet echt 'plat' blijven als je heel veel buikspieren traint. Al helemaal niet als je eet om aan te komen want dan komt er alleen maar vet overheen en wordt hij nog minder plat.
Just lift.
Avatar gebruiker
Badeend
Lid
Lid
 
Berichten: 54
Geregistreerd: 18 sep 2014, 09:54
Leeftijd: 32
Woonplaats: Rotterdam

Vorige

Keer terug naar Trainingsschema's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron